Často kladené otázky (FAQ)

Obecná informaceRegistracePodání žádostiSplacení půjčkyProdloužení termínu půjčkyInformace o statusu půjčkyZtracení přihlašovacích údajů

Co mám dělat, jestliže jsem přišel o přihlašovací data?

• Jestliže jste ztratil(a) uživatelské ID nebo heslo, zašlete nám z čísla Vašeho telefonu, které jste uvedl(a) při registraci do systému pujcka365.cz SMS zprávu s textem ZTRACENO (na číslo mob. telefonu +420773876685). Obdržíte od nás SMS zprávu s ID Uživatele a e-mailem Vám zašleme dočasné heslo.

• Jestliže bylo ztraceno telefonní číslo, přihlaste se do systému Pujcka365.cz s uvedením Vašeho uživatelského ID a hesla, poté klikněte na "Zóna uživatele Pujcka365" > "Nastavení SMS", zde můžete zadat nové telefonní číslo, označte jej jako hlavní a potvrďte provedení změny, přičemž zadáte svoje heslo.

• Jestliže byla ztracena e-mailová adresa, přihlaste se do systému Pujcka365.cz s uvedením Vašeho uživatelského ID a hesla, poté klikněte na " Zóna uživatele Pujcka365" > "Moje data", zde si můžete změnit e-mailovou adresu.

• Jestliže bylo ztraceno uživatelské ID a telefonní číslo, zopakujte platbu registračního poplatku ze svého osobního účtu a do účelu platby uveďte rodné číslo a nové telefonní číslo, na které Vám bude zasláno uživatelské ID.

• Jestliže bylo ztraceno heslo a e-mailové adresy, zopakujte platbu registračního poplatku ze svého osobního účtu a do účelu platby uveďte rodné číslo a novou e-mailovou adresu, na kterou Vám bude zasláno dočasné heslo.